تا حالا بغض گلوتو گرفته نتونی حرف بزنی ؟

تا حالا بغض گلوتو گرفته نتونی حتی گریه کنی ؟

تا حالا ...

من گرفته

من نمیدونم چمه

من نمی دونم خوشحالم یا ناراحت

تا حالا برای عزیزترینت آرزوی خوشبختی کردی ؟

من کردم

من برات آرزوی خوشبختی می کنم

مبارک باشه رفیق

یادم می مونی

همیشه همیشه همیشه

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بانمک شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:49 ق.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام ایما خانوم
خسته نباشی
میخواستم آپ کنم دیدم یه پری دریائی داره میاد گفتم اول نگاهش کنم بعد بروم آپ کنم
وبلاگت خیلی قشنگه مخصوصا نوشته هات که همگی پر باره
ویک دریا معنی پشت اون نوشته هاست که فقط عاشقان متوجه معنی اونها میشوند .
همیشه لبت خندان و دلت شاد
ناراحت نبینمت بخند

3line شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:10 ق.ظ http://3line3.blogsky.com

مرسی از وب لاگ قشنگت واقعا دستت درد نکنه به وبلاگ ما هم یه سری بزن من برای تبادل لینک یا اوگو آماده ام اگه با تبادل لینک موافق بودی تو قسمت نظرات بگو
در ضمن اگه خواستی یه لطفی هم بکنی تو قسمت نظر سنجی یه نظری هم به وبلاگم بده یا حق
----------.----.
------ _.'__ ---`.
--.--(#)(#)----/##
.' @------------/###
:------------,--#####
--`-..__.-'_.--###/
--------`;_:-- ---`"'
-------.'"""""`.
-----/, ------- ,
----//---------
----`-.______.-'

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد