پیک اول
پیک دوم
پیک سوم
پیک چهارم
پیک پنجم
پیک شی شم
پیک هفتتتتتت ام
حالا من مستم.
و تا صبح camel گوش میدم: Dust and Dreams
شفاف که میشی ٬ وین‌امپ خودش برات میخونه
تو لازم نیست دیگه فکر کنی
خدا همه جا هست
حتی تو وین‌امپ.
اسکینش رو عوض میکنم.
خوبیه خدایی که تو وین امپ هست اینه که میشه هر رنگی دلت خواست بهش بزنی.
حداقل میدونی که میتونه رنگی باشه
برف اومده.
میری بیرون
چشات رو میبندی
خیابون خالیه و سفید .
روی برفا می شینی و سیگارت رو روشن می‌کنی.
سعی میکنی بخار نفست رو وقتی ها میکنی از دود سیگار تشخیص بدی.
سرده.
 
انگار سالها بود شب بیدار نمونده بودم
سالها بود صدای گنجیشکارو رو دم صبح نشنیده بودم
انگار سالها بود باد تو درختای بالا سرم نپیچیده بود
شبه ٬ ولی هوا خیلی تاریک نیست
آسمون یه جوریه
یه رنگی که اسمش رو بلد نیستم
درختا ولی سبزن
تو کوچه هیچ‌کس نیست
فقط صدای پرنده‌ها میاد
صدای باد
صدای کوچه‌ی خالی
صدای شیندلر لیست
صدای قلقل قلیون
صدای فیداوت شدنِ من

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:23 ق.ظ http://1stpainkiller.blogsky.com

شیندلر لیست چه جور فیلمیه! ارزشه دیدن داره؟؟؟!!! D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد