یه چیزی رو دارم حس میکنم که خیلی وقته گم کردم ..

یه چیز ترسناک دوست داشتنی دور ...

breathe , breathe in the air ... don't afraid to care
run , run rabbit run.


تو شروع میکنی : پلی لیستتو میاری٬ هر آهنگی که بیاد مال منه ...
muse - sunburn

She burns like the sun, and I can't look away
She'll burn our horizons, make no mistake

And I'll hide from the world behind a broken frame
And I'll burn forever, I can't face the shame


نوبت من میشه
... Sinead O'Connor: Don't Cry For Me Argentina

Have I said too much?
There's nothing more
I can think of to say to you
But all you have to do is
Look at me
To know that every word is true
I kept my promise
Don't keep your distance



میگی ادامه بده .. میرم آهنگ بعدی .
cold play - for you

If you're lost and feeling low,
Circumnavigate the globe,
All you have is hope.

And the way you seem to flow
Circumnavigate the globe,
I never seem to lose control,
With you.



خب .. حالا من نیت میکنم. آهنگ بعدیم تو .. آهنگی که من برای تو بخونم
... Pink Floyd - Don't Leave Me Now ... ترسناکه .. میرم ترک بعدی ... ترسناک تر میشه : Pink Floyd - Is there anybody out there

نمیخوام اینا رو گوش کنم . میترسم. نیت کن . بعدی رو با نیت تو میرم .. اگه ترسناک بود ولی میزنم جلو ...

تو .. نیت میکنی ... من آهنگ بعدی رو گوش میکنم ... اینجوری شروع میشه:
Hey You ... گوش میدم .. میگذره .. سردمه . به Can you feel me که میرسه میزنم بعدی :

I can’t remember anything
Can’t tell if this is true or dream
Deep down inside I feel to scream
This terrible silence stops me



بدون نیت این بار میزنم جلو ...
desert rose میاد:

I dream of rain
I dream of gardens in the desert sand
I wake in vain
I dream of love as time runs through my hand


هیچ وقت نمتونستم باور کنم 30 گیگ موزیک با بیشتر از 180 تا گروه و خواننده اینجوری جوابم رو بده ...

تو ... آهنگ بعدیت ...


Everyone of us is scared
Everyone of us is hurt
Everyone of us has hope ...


میترسی . میگی ولش کن.

من با خودم فکر میکنم : یه روزی تو همینجوری میترسی ، تو فکر میکنی .. داری به پنجره‌ت نگاه میکنی .. نگام میکنی ، از جات پا میشی ٬ هیچی‌هم نمیگی میای جلوم .. خودت رو یه هو پرت میکنی .. تو بغل من ...

Bring me to life شروع میکنه به خوندن .. How can you see into my eyes like open doors
رو پلی‌لیست تو
driven under ...

Then she told me she had a gun
it sounded like she’d used it once before ...



من ؟
driven under رو میارم .. گوش میدمش. انگار یه مهی همه‌ی دور و برم رو گرفته. تموم که میشه میره رو Annie's Song. داره خطرناک میشه . بهتر تمومش کنیم.

من ... به آدمایی فکر میکنم که روحشون رو گم کردن ..
تو ... داری زیر لب آهنگی که پخش میشه رو میخونی ...
Once upon a time a memory ... Once upon a time girl ...
من ... دارم
Baby It's Alright ... رو گوش میدم .. به اتاقت فکر میکردم و به حسِ وقتی که تنها و خسته میای تو بغلم ... که این شروع میکنه به خوندن.

تو ... به
Forgotten hopes فکر میکنی ... به گریه‌های دیروزت .

Did I punish you for dreaming

Did I break your heart and leave you crying

Don't you ever dream of escaping...



من:


I See The Fear In The Things We Don't Understand
I See The Fear In Another Blind Man
I Can't Hold Back This Fight That Stills Inside
I Can't Hold Back Who I Am ...

I Know You're Strong
I Know You Belong
I Know You Are Strong
My Beautiful One


تو:
my beautiful one ...

سوپر گرل میاد.
تو ... تو هم سوپر گرل داری گوش میدی.


And then she'd say, it's Ok, I got lost on the way
but I'm a super girl, and super girls don't cry.
And then she'd say, it's alright, I got home, late last night
but I'm a super girl, and super girls just fly.


بعدیش
weep.

she turns
she burns
she feels conceales by someone that she doesn't know
she hopes someday
he'll find his way into these tears that she weeps ...



- به خواب اون شب فکر میکنم.

put ur hands on me
I need to feel u touch ...


با آهنگ بعدی خداحافظی میکنیم:

Anathema - Are You There.

وقتی پینک فلوید اومد رو ... با اونجاییکه آی‌ام کامفورتبلی نامب رو خوندن ... من چرا نشستم هی تو رو نیگا کردم؟

نظرات 5 + ارسال نظر
مستانه شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:22 ب.ظ http://gamkadeyemastaneh.persianblog.com

از پرنده آسمان پرسیدم عشق چیست؟


پاسخم داد رهایی


از جغد شب پرسیدم


به من گفت : تنهایی


از گل سرخ پرسیدم


گفت: نمیدانم


واگر از من بپرسی، خواهم گفت


احساس بین من وتو


و تو چه میگویی؟؟؟

ک .آسمان شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.kalagheaseman.blogsky.com

چه step های جالبی رو دنبال کردی ...
واقعا جالب بود !

سیامک شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:04 ب.ظ http://khaneieghoghnoos.blogfa.com

سلام ایما خانوم برای وبلاگتون تبریک می گم به ما یه سر بزنید در ضمن خوشحال می شم اگه به گروپ ما بپیوندید که لینکش در قسمت پیوندهای وبلاگمان با عنوان گروپ ما در یاهو است تا بدین طریق در جریان برنامه های فرهنگی و هنری و توریستی و تفریحی تشکلمان قرار بگیرید موفق باشید

علی شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:23 ب.ظ http://1stpainkiller.blogsky.com

Now it is time for you to close your eyes
They've seen much pain it's slowly filling your mind
Pretty as they are but now so pale
You better leave all your worries far behind
استراتوواریوسم گوش کن، خیلی خوبه.

Coyote چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ق.ظ

Hear me
And if close my mind in fear
Please pry it open
See me
And if my face becomes sincere
Beware
Hold me
And when I start to come undone
Stitch me together
Save me
And when you see me strut
remind me of what left this outlaw torn... o

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد